Kakao yağı, bebek yağı, kantaron yağı hangisini bulursam sürdüm krem kullanmadım yağlar hem doğal hemde daha nemli tutuyor günde 3 4 kere sürüyordum bolca 38 bitiyor çatlamalarım durdu bi ara deli gibi kaşınıyordum çatliyordum sadece yağlar dindiriyordu