Canselyaren Geçen hafta ve ondan önceki hasta aşırı hareketliydi şimdide hareketli ama çok çok sakin normal mi. Acaba uyuyorsada nasıl uyandirmaliyim😃
Gulerdemr01 Canselyaren 22 haftalık oldum 21 haftalıkken şiddetli hissediyordum smdı azaldı ya bende anlmdm acaba normalmıyms
Happymonsy Bazen sakın olabiliyorlar ilk gebeliğim de bende.korkuyordum.ama doktorum bu haftalarda 2-3 haraket ederse normal hiç etmezse korkmalı dedi uyuyorlarmis genelde 🤭🥰
Cansu88 Evet cok normal bende de öyleydi o haftalar 29. Haftaya kadar çok sakinler sonra ise cok hareketli tabi siz yine de kendinizi ara ara dinleyin hareket hissedin ama cok olmasına gerek yok ama diğer türlü olursa hemen doktora gidi
Canselyaren Cansu88 Cnm daha çok harsketliyken hareket ediyor bn bı iş yemek vs yapınca hareketli baya