İsimli hastane çıkışı setlerini çok sevsem de bana biraz gereksiz geliyor aslında, bebişin adını sırtından herkese ilan etmek garip geliyor 😁 yine de öyle tatlış setler var, hoşuma da gidiyor. Bu çocik bi kere doğacak eksik kalmasın moduna da giriyorum bi yandan 🙈 Yaptırmayı düşünsem de hala kararsızım.
Nakışlı mı yaptırsam yoksa baskı mı emin değilim. Siz hangisini tercih ettiniz? Hangisi daha sağlıklı, daha sağlam dersiniz?
Baskı olandan yaptırırsam Astralbaby düşünüyorum, nakış olursa da atolyerakun var aklımda. Siz nerelerde yaptırdınız?