Kızlar Merhaba , eşim askeri personel doğuda görev yapıyor dağda aile götürülmeyen bir yerde , her izne geldiğinde kendisi ve arkadaşları için börek , kurabiye vs yapıyordum özel araçla gelip gittiği için aynı gün eşimle beraber bölükte oluyordu börekler. Şuan eşimin izni yok börek kurabiye yollamak istiyorum 4 güne kargo gidiyor bozulmadan veya tazeliğini koruyarak nasıl yollayabilirim taze tutan saklama kabı falan varmı ?