K_k1905 tüp bebek ile hamile kalmadım ama her gebelikte risk vardır. Ama bunu düşünerek atlatamazsınız bu süreci. Benim çevremde ikiz, üçüz bebek sahibi gayet sağlıklı bebekleri olan arkadaşlarım var. O yüzden siz bu konularda cok fazla dinlemeyin etrafınızı. İçinizi rahat tutup stresten uzak durun gerisi allahın takdiri :)