su890 ben dünyanın en rahat insanıydım gebelik beni de anksiyete bozukluğuna itti. Titriyordum fakat ayılma gibi bi süreç bile yaşamadım korkacak bişey yokmuş ben bunu diyosam inanın gerçekten bişey yoktur ben canım acıyo diye lazeri bırakmıştım 🙈 ağrı kesici yapılmasını istemedim bile ama sürekli hemşireler gelip isteyip istemediğinizi soruyor. Kafamızda büyüttüğümüz gibi değil yani dua okuyup uyudum ve herşey geçti Allahın izniyle 🤍