Merhaba canım biz bir yıl korunduk. Sonra çocuk istedik 1 yıl olmayınca tedaviye başladık eşimde sorun yoktu benim tiroid yüksekti amh sınırdaydı ve sol tüpüm tamamen kapalıydı yumurta takibine başladık iğnelerle sol tarafta bir yumurta büyüdü 16.5 santimde kendi kendine çatladı doktor hemen aşılama yaptı 8 aralıkta aşılamam yapıldı 10 gün sonra test yaptım pozitif cıktı 2 gün aralikla 2 tane daha test yaptım pozitif cıktı umutsuzdum ama oldu sanırım 24 kasımda da kan vereceğim 🤲