Leylasiva21 Arkadaşlar merhaba 13 haftalik hamileyim safra kesemde 9 mm birçok taş varmış çok fena ağrı yaşıyorum doktor ilac vermedi bu durumu yaşayan var mı sizin nasıl gecti 1 haftadir yataktan kalkamıyorum.
kadifemsii Leylasiva21 bendede çamurlaşma var 9 mm . Doktor acil müdahale gerektiğinde ameliyat düşünürüz dedi doğumu bekleyelim dedi. Mide için koruyucu verdi malesef gebelik olunca ilaçla tedavi pek mümkün olmuyor
kadifemsii Leylasiva21 benim ağrımda 1 hafta kadar sürdü ama şiddetli ağrıyı 2 gün çektim . Yumurta yemiyorum kızartma yemiyorum yağlılardan uzak duruyorum . Arada şiddetli kusma ishal ve kramplarım oluyor ama uzun sürmüyor yani kısada ben şimdilik idare ediyorum . Edemediğim durumda ameliyat olacağım
Leylasiva21 kadifemsii Benim tam 1 hafta oluyor çok şiddetli nefes dahi alinca sanki bicak saplaniyo kusmayi söylemiyorum bile Allah’ım sen hepimize sifa ver. Bana doktor hamile olmasan hemen ameliyata aliriz dedi ama şimdi hicbir sey yapamam dedi.
kadifemsii Leylasiva21 hamileyken ameliyat olunabiliyor ama doktorum ilk trimester zamanında olmaz acil müdahale gerektiren bi durum olursa 2. Yada son trimesterde ameliyata alırız demişti . Bence bi genel cerrahiye gidin kendi kadın doğum doktorunuzla da görüşün. Zaten bunlarla görüştüyseniz farklı doktorlara da danışın derim. Gerçekten çekilecek bi ağrı değil .
Leylasiva21 kadifemsii Haftaya hem genel cerrahi hem kadin doguma gidecem Allah’ım şifa versin cümlemize