nvn-mutlu çok teşekkürler inşallah sizinde güzel geçer ve bebeğinize kavuşursunuz. Öncelikle aklınıza hep güzel şeyler getirin cidden herkesin ağrı eşiği ve olaylsrs bakış açısı farklı her birimizin deneyimleri farklı. Ben çok korkarak girdim ama hiç o kadar korkacak bişey yokmuş. Aşırı eşya götürmeye gerek yok. Yanınızda atıştırmalık sağlıklı yiyecekler alabilirsiniz. Yanınızda kalacak kişiyi seçerken tecrübeli olmasına ve size sakin bi şekilde yardım edecek birini seçin. Rahat pijamalar götürün. Doğumdan sonra ben aşırı derecede terledim o terleme sırasında üşütmmeye çalışın kendinizi. Çünkü günlerde terleyeceksiniz ben mesela bunu hiç bilmiyordım çok garipsemiştim. İlk duşumu kardeşim aldırdı yanınızda mutlaka biri olsun kapıyı kitlemeyin insanın başı dönebilir. Ama ikinci duşumu kendim aldım birde çok sıcak suyla duş almayın dikişler hafif yumuşuyor o da sızı yapıyor. Dikişleri kurutun ve temiz tutun gerekirse gazlı bez koyun bikaç gün. Ben halilelikte 10 kg aldım 54,5 la hamile kalıp 64,5 doğuma gittim. Ve bir ay sonra tartıldığımda 55,5 kg idim kilo ödem felan hepsi gidiyor çok rahat olun. Sütüm geldi ama sanırım biraz azdı çok doğal olark cünkü vücut yoruluyor hastaneden çıkmadan evvel 15 ml kadar mama verdik bebeğime ertesi iki gün de ufak takviye yaptık hemde emzirdim çünkü aç kalmasını istemedim. Bu konuda gurur yapmayın benek aç kalırsa sarılık değeri artıyor. Ben hep emzirdim suanda sütüm çok güzel geliyor beneğin gelişimide gayet iyi herşey yoluna giriyor anne dinlenmeli ve bol bol güzelce beslenmeli sizi strse sokacak insanlar gelmesin yanınıza. Evde herkes hastalandı bizim maşesef kçtü bi zaman denk geldi. ben hasta olmak üzereydim burnumun bir tarafı tıkanmıştı doğal sirkeyle burnumun içini sildim kulak çubuğuyla. Ve yarım çay bardağı sirke içtim maske taktım bir hafta kdar bebeğe bişey geçmesin diye. Ve hastalanmadan atlattım süreci. Aklıma gelenleri yazdım varsa yine sorun lütfen.