_su Kızlar 20 haftaya geldik ama ben pek bi hareket hissedemiyorum normal mi iyice kaygı bozukluğu oldu bende sürekli bişey oldumu dye düşünmekten kendimi alamıyorum yarın kontrole gidicem varmı bu durumda olan
minik4550 _su ilk gebeliklerde gec hissediliyor bende ilk gebeligimde 23 haftada minicik hissetmiştim var yok gibiydi
minik4550 _su simdi ikinci bakalim bunda daha erken hissedilir diyorlar daha yolun başındayız tabi biz 😄🥰
superrmomy _su haftalarımız aynıymış canım 😇 yakındır başlarsın hissetmeye, sırt üstü uzanıp takip ettin mi hic ?
_su minik4550 sizde gec hissetmisiniz ben 15 16 da hissettim diyenlerin okudum onun için kaygılandım aslında ama herkesin bünyesi farklı demekki