minikpandammmm Kızlarrr dün kokoreç aşerdim yedim aksamına noodle makarna , hazır bardak çorba … normalde hiç birini tüketmem . Ama hamileyken canım istiyor anlayamadım . Dayanamayıp yiyorum napıcammm😭😭😤
Ozlem2904 minikpandammmm karniniz agrimiyo mu? 🤔 ben b keresinde canim cok istedi diue 5 paket ( kucuk) cheetos yemistim ard arda son yiyisim oldu o kadar karnim agridi ki
bsrakaradayi minikpandammmm valla benimdeee çooook şey çekti canım kokoreç midye salam sucuk çigköfteee, bunca zaman sabrettim, 35. Haftadayım artık birşey olmaz diye geçenlerde 2 tane midye yedim haftada 1 cigköfte yedim dayanamadımmm😂😂
Zehra9616 minikpandammmm bunlarin hic biri zararli degilki kim uydurmus ben her gun yiyorum noodle kokorec gun asiri yiyorum sapasaglam cocukda bende abartmazsan bisi olmaz
minikpandammmm bsrakaradayi ya ben bi kere kokoreç bi kere çiğlöfte , 3 kere noodle , ⅘ kere hazır çorba içtim . 😂 içim rahat değil ama canım çekiyo ya
Ozlem2904 minikpandammmm kac haftaliksiniz :) erken donemde onlarin icindeki maddeler organ gelisimini cok etkiliyo bilginize. Benim canimda cigkofte istemisti ilk 3 ay icinde baktim icinde nitrit nitrat mi ne tam hatirlayamadim b madde varmis bebeklerde erken donemde körlüge sebeb oluyomus onun korkusuna yiyemedim simdi 3.trimesterdayim esim o yaziyi gordu diye halen yedirmiuo😅
Zehra9616 minikpandammmm yok beeee olacak olani zaten durduramazsin cnm nefsini korelt iste valla 1.5 kokorec yemezsem ben sinirleniyorum bol baharatla 😂 sukurler olsun hic olmadi sakinan goze cop batar unutma 😊
Melishilal minikpandammmm çiğköfte çiğ et olsugu ıcın yasak etsız yiyebılırsın kokoreç a vıtamını ve cıva bakımından yuksek ama cegrek yıyebılırsın makarnayı da tam bugday tuketırsen hıcbır sorun kalmaz çay bıle kahve bıle zararlı ona bakılırsa yedıgımız yesıllıklerın domateslerın bıle hormonlu oldugunu düşünüyorum 😅👶🏻
minikpandammmm Melishilal evet her şey hormonlu bir çok şey zararlı . Ne yesek ne yemesek sorun valla 😬🙁
Semra12344 minikpandammmm valla ben ilk 3 ay sabrettim şimdi herşeyden canım çektikçe az da olsa yiyorum😂