1Ezgiii Kızlar doğumuma 2 hafta var ve göğüslerim birden yok denecek kadar küçüldü . Zaten önceden de büyük degildi ama büyümesi gerekirken yok oldular resmen 🤷🏻♀️ Basına gelen varmı nasıl bebek emzirecegim diye düşünüyorum şahsen 🤭
bsrakaradayi 1Ezgiii yaaa bende 35. Haftadayım göbeğim düştü göğüslerim de söndü böyle yumuşacık oldu acaba doğumum mu yaklaşıyor 😂
Nermin70 bsrakaradayi aynisi bana da oldu 34+4 deyim bende korkuyorum suyum.mu azaliyor ne oluyor anlamiyorum.
demethanim 35+4 aynısı bana da oldu. Göbeğim aşağıda, göğüslerim de yumuşadı sanki hicbisey kalmadı gibi.. ay ne zaman dogurcaz yaaa çok heyecanlanıyorum ☺️☺️☺️♥️♥️