Sevda-sarikaya Kızlar selam 39+1. Günümdeyim sabah nişanım geldi ve ara ara da devam ediyor ancak sancım şuanlık yok ne yapmam gerekiyor sizce hastaneye gitmek için erken mi ilk hamileliğim olduğundan tecrübesizim
Kbrayankkk2 Sevda-sarikaya suyun gelene kadwr bence bekle bende cok gittim geldim yattim hata ama dogum olmadi taki suyum gelene kadar
Yenianneadayii Sevda-sarikaya sancı yoksa genelde sancın yada suyun gelince gel diyorlar ama sen yinede doktoruna sor derim
Ozlem2904 Sevda-sarikaya en iyisi dr.unuza sormak belki acilma var m diye muayne eder sanci olmasa bile. Sanirim bazi bayanlarin sancilari oluyo hissetmiyolar nst de cikiyo yada acilmalari oluyo anlamiyolar hastanede acilmanin derecesine gore suyu onlar patlatiyomus.
unemere Sevda-sarikaya bana ebe nişanın ya da suyun gelirse sakin ol duşunu al ve hastaneye gel demişti. Çoook kanamalı bir nişan olursa hiç oyalanmadan hastaneye gel demişti.
Gnc_anne Sevda-sarikaya öncelikle git bi muayene ol açılman varmı yokmu baksınlar eğer yoksa evine git sancın gelene kadar gtme yoksa mahvediyor lar ilk doğum birde bni öle sabaha kadar çektirmişlerdi akşam 5 te gttim sabah 6 da doğum yaptım
patilibalik DerinSu5 Esmabbrhan herkesin nişanı gelmiyor bende burda öğrendim. Sümüksü bir yapısı var kahverengimsi diyorlar. Benim hafif bir lekem olmuştu ama sümüksü değildi gitmiştim hastahaneye nişanın gelmiştir demişti doktorum.
Esmabbrhan Aynen nasıl bişe bu nişan olayını bilmiyorum bende 38+5 im ama geldi mi gelmedi anlar mym blmyrm ki
Esmabbrhan patilibalik anladım benmde günüm azaldığı çok tedirgin ve korkuyorum aksi gibi çok rahatım ağrı sızı olarak bi belirti yok sadece ateş basıyor sanırım oda korku panik heyecan tetikliyor