Betllll karnında burnunda ne temizliği yapıyorsun benim eşim bana çok kızdı bende 2.ci ayimdaydim yaptım temizlik falan eşim bir daha yapmiycaksin temizlik falan senden önemli değil hiç bir şey bende tamam canım dedim yapmam bi daha sağolsun haftasonu calismiyor kendi yaptı temizliğimi camasirimi aştı yemek yaptı yedik masayı falan toparladi etti sağolsun canım eşim hep düşündü beni ama 3.cü ayimin sonunda düşük yaptım hiç bir şey yokken birden kasik ağrım başladı esimë dedim korkma bir şey olmaz dedi neyse karnimi ovdu eşim sonra uyuduk islaklik hissettim tuvalete gittim baktım kan geldi eşimi kaldırdım hastaneye gittik doktor düşük yapıyorsun dedi şok oldum o gece bebeğime veda etmek zorunda kaldım 8 ay oldu düşük yapalı ama hala hamile kalmadim eşimle çok istiyoruz bebek ama olmadı