Pelinssoglu ben sezeryandan çıktım kendime geldigim zaman emzirmeye basladim çocuk çekiyordu tutuda mememi ama tam beyaz gelmedi sütüm emdikce sicak tuttukca gogusumu sut damarlarım acildi ve gelmeye basladi ebelerde al dedi aldim ama bi kac gun verdim gerek kalmadi mamaya memem yetti gecenlerde de vereyim dedim verdim çocuk bi kustu migdesi kabul etmedi annesi sütü gibisi yok bence oylece duruyor bi kutu mama belki biraz daha buyudugunde 3,4 aylıkken sut yetmezse verilir ama hemen vermem ben vermedim de şuan 2 aylik olacağız bi kac gun sonra zaten 3, ay olunca atlatiyorsun herşeyi 4,5 de ek gıdaya geçersin yani sen sürekli meme vermeye calis o emdikce gelir memeden kesme mamaya güvenme anne sütü kadar saglikli güzel bişey yok