Nisandoyku Kızlar 33+1 im hareketlerinde belli bir şekilde azalma var neden olabilir sizce napmalıyım
iremcenk Nisandoyku canım karnını okşayıp hafif dokunduğunda hareket ediyor mu? Büyüdüğü zaman hareket alanı azaldığı için hareketleri azalır benim de öyle olmuştu
Ozlem2904 Nisandoyku sadece bugun icin fark ettiyseniz 2 saatte bir 10 hareket var m takip edin meyve cikolata su tuketin. Illa tekmelemesi sart degil en ufak b kipirdamada sayilir kayma vs gbi. Eger 2 saatte 10 hareket almiyorsaniz dr unuza muracat edin derim
dakpinar- Nisandoyku bugün hiç etmediyse doktora gitmeniz gerek ? Ufacık Bir kıpırtı bile yoksa ihmal etmeyin
Nisandoyku Minikbebelak maalesef hala aynı bide bu bu aralar sürekli oluyor yani mesela iki gün öncede hareketlerini hissetmiyordum diğer gün hareketlendi bugün yine öyle çok tedirginim birley olur diye korkuyorum
nevarneyokk Kızlar kağan kocatepenin bununla ilgili bir videosunda 30 dan sonra hareketlerin bebeğin karakteristik harekeleri olur bebeğin huyuna göre olur diyordu
Deniz1996 nevarneyokk hayır canım bende oyle dusunmusdum ama kı sonunda kayp edmek var bebeyı mutlaka acıl doktora gıdmrn lazım
nevarneyokk Deniz1996 Yazdığım yazıda doktora gitmeyin ya da harket azlığı normaldir gibi bir ibare göremedim ? 30 dan sonra bebek hareketleri karakteristik olurmuş yazdım . Umarım anlamışsınızdır.
Minikbebelak Nisandoyku kıbırdama varsa korkmayın bende öyleyim çok hisseden birisi değilim çok sık darlıyorum sırt üstü felan yatıyorum öyle hissediyorum ama eğer dediğiniz gibi hiç hiç hareket yoksa lütfen aksatmayın
Nisandoyku Dün gece tekrardan çikolata yedim uzandım kıpırdamaya başladı o anki mutluluğu anlatamam size 🥰