Son adet tarihime göre 10 haftalığım tam, ama doktora gittim bugün kendi doktorum değildi nöbetçi doktordu. Boyuna göre 8+3 olduğunu söylüyor ve bana verdiği ultrason resminde de zaten 8w3d yazıyor ama 03.11 de kendi doktoruma gittiğimde onun kağıdında ise o tarihte 7w1d yazıyordu. Yani ben kendi doktoruma göre o tarihte 7 hafta 1 günlüksem, bugün 18 gün oldu kendi doktoruma gideli, yani 2 hafta 4 gün. Kendi doktoruma göre 9+5 gözüküyorum acaba hastaneden hastaneye ultrasonda görünümü farklı olabilir mi ? Hangisine güveneceğimi bilmiyorum ?