Habibeseyit Güzel anneler gerçekten çok zorlu isim konusu hepiniz beni anlarsınız artik bir isim seçmek istiyorum kararsiz kalmak istemiyorum çok zorluyo beni bu durum çünkü..💕 Esila ? Miray ada? Asel hira? Sizce bu isimler arasinda en güzeli hangisi hamisler😍 Hepinize şimdiden teşekkürlee güzel annişler😍
Mutlulugum Habibeseyit Esila yegenimin ismi ve cok guzel bence, turk ve avrupa isimlerinin karisimi gibi. Asel ismi cok duydugum icin artik biktim.👋🏽💋