Tazeanneeeesi2507 Selam anneler, sizinkide gelmeden yaramazlık yapmaya başladı mı ? Çok kusan var mı ? 😊
Mervesmsek22 Canım 22 haftalık hamileyim ve şuana kadar bile o kadar çok kusuyorum ki bazıları derdi bana ilk 3 ay geçince biter diye ama öyle olmadı ilk zamanlar kadar kusmasamda bişey yediğim anda hala kusarım
Tazeanneeeesi2507 Mervesmsek22 bende 6 haftalık gebeyim yediğimi hep çıkarıyorum doktor ilaç verdi etkisini bakalım görecek miyim. Kendimde değildim 2 gündür serum verdiler daha kötü oldum.
Bsrbsrrr 9+5 den selamlar 😁 doktorum ilaç verdi o rahatlattı biraz derken geniz akıntısından dolayı midem sürekli allak bullak 😰 nasıl geçer hiç bilmiyorum