Edali87 her hastanenin sezaryen sonrası uygulaması farklı oluyor ama benim doğum yaptığım hastane devlet hastenesi 6 saat uyandırma odasında kaldım çıktıktan sonra o sırada zaten alttan muayene sürekli devam ediyor kanama kontrolü yapılıyor karnından bastırıp alttan kanamaya bakıyorlar sürekli ped değiştiriyorlar. Üzerinize kum torbası koyuyorlar kan daha çabuk boşalsın. ilk uyuşuklukla bu uygulamaların hiç birini hissetmiyorsunuz ama uyuşukluk geçtikçe bu kontrol acı veriyor tabi 🥲 ama bebeğini yanınızda olunca pek anlamıyorsunuz 🥰 sonrasında odaya geçince size bol bol yürü ve gaz çıkar diyorlar gaz çıkarana kadar sadece sıvı besleniyorsunuz gaz çıktıktan sonra katıya geçebiliyorsunuz. Bol su içmenizi ve yürümenizi tavsiye ederim. Yürüdükçe kendinizi daha iyi hissedeceksiniz. Bebeğinizi bol bol emzirin bir emzirdikçe sütünüz hemen inecek göğüslerinize hafif hafif masaj yapın aşağı doğru. Siz emzirdkçe ağrılarınız azalacak. Ten tene temas halinde emzirirseniz sıcacık birbirinizi hisseder ve güvenli bağlanmayı oluşturup bebeğinizi de rahatlatırsınız. Size hemen alışır ve sizin kucağınızda sakinleşir. Başağrısı için kahve demişlerdi ama bende başağrısı olmadı bana en iyi gelen şey su oldu. En önemlisi kendinizi sıcak tutun çok terlersiniz sıkıntı basar aman terli kalmayın üstünüzde soğumasın sırtınıza hırka polar şal tarzı bişey muhakkak alın. Bol bol su ve hareket 👍 Hayırlı doğumlar diliyorum size evinize geldiğiniz an çok rahatlayacaksınız bir emin olun. 🥰🥰 bizim bugün 6. günümüz koala gibi omuzumda uyuyor meleğim 🥰🥰🥰