Kbrayankkk2
Az önce yeni bir şey öğrendim sizlede paylaşayım o zaman, yoğurt ekşimiş biraz çorbada ekşi olmuş haliyle şöyle nette dolaşırken süt konulduğu zaman geçtiğini yazmışlar, tadı düzelene kadar süt koydum gerçektende gitti ekşiliği. Buda öyle bir bilgi olsun 😅😅😅