MCansuUz Kralice39 bende şuan 34 e doğru gidiyorum 3üdan sonra olmaya başladı bu hafta kontrolümde söyleyeceğim unutmuşum söylemeyi gerçi şişmeyede başladım ondna mı bilmiyorum uyanınca oluyor uyurken uyuşuyor
ikicocukluannee Tam o haftalarda başladı doğum yapalı 40 gün geçti hala geçmedi Karpal tünel sendromu çıktı bende
Kralice39 Igne vuracakti doktr ilaclara alarjim oldgu icin hic birsey yapamadi 😟 çok fazla uyusma var ya sanki ellerimi oynatamicam bi sabah kalktigimda gibi geliyo
Kralice39 MCansuUz doktr kilo aldigin icin olabilir demisti ama cok fazla kiloda almiyorum ki yemek bile yiyemiyorum doğru düzgün .. pcr testine kadar yapildi nat bile yapildi bugün hic bisey yok çok şükür ama ben iyi degilm hep yatyorum