35ci haftada oglum sezeryan oldu, suyum geldiyi için. Küvezde kalmadi çok sükür, ciger iynesi vurmadilar bana. Doktor her sey yolunda dedi, 4 gün sonra bebegimle evimize geldik. 2.400 dogdu. Simdi bakilmasi bir az zor oluyor. Emziremiyorum. Ama insallah zamanla büyüyecek