Kızlar preeklampsi sebebiyle 32+6 da acil sezeryana alındım. 13 gün oldu bebeğim küvezde 1830 gr doğdu şuan 1680 e düşmüş solunum sıkıntısı yok ve sütümü sağıp götürüyorum enjektörle beslendiğini söylediler sizce kaç gün daha küvezde kalır benim haftamda doğum yapan anneler yazabilir mi çok merak ediyorum