28+5 deyiz. Gebeliğin başından beri kanamalı ve riskli geçiyor. Son kontrolümde doktorum bebeğin normalden daha aşağıda olduğunu söyledi. Büyük ihtimal erken doğum olur dedi. Sürekli istirahat verdi. Karnımın ortası boş rahim kısmı sürekli taş gibi sert. Ayağa kalktığımda da aşağı çöküyor ve yürümekte zorlanıyorum. 3 gündür de vajinal akıntı çoğaldı koyu sarı ve sümüksü. Her an yine kanama olur diye cok korkuyorum. Böyle bebeği aşağı da olupta doğumu zamanında olan var mi ya da erken dogduysa kaçıncı hafta da doğdu ne gibi sıkıntılar yaşadınız çok tedirginim. İkinci gebelik ama ilk gibi tecrübesiz gibiyim ilkimde hiç sorun yaşamadım.