EsraaDC Kizlaar idrar enfeksiyonu sonrasi ilac yazdi doktor ama o da beni ishal etti , gaz mide siskinligi felan, ilacida birakamiyorum enfeksiyondan dolayi, ama bu gaza ve siskinlige ne iyi gelir yardimci olur lutfeeen karnim balon gibi havada cok sicak cok rahatsiz ediyor .. 23haftalik olduk
EsraaDC Deletedmom15257 pazartesi gunu gidecegim ama hafta sonu oldugu icin malesef elimden bisey gelmiyor😏
Deletedmom15257 EsraaDC cnm yan etki ishalde iyi değil ko birşeyi düzelteyim derken birseyin ayarını bozuyon dr arayamaz mısın söyle
Deletedmom15257 EsraaDC cnm içme ozaman isyanla iyi değil sıvı kaybın olur 1 günden bisi olmazdır gidince değiştirir çünkü yan etki yapiyo
Haticeee1 EsraaDC hangi ulkedesin? Muhakkak vardir arayabilicegin yada gidebilecegin bi doktor. Abart durumu biraz 😊 Karnim agriyo ishal Cok sanci yapiyo su bile icsem gidiyo falan de
Zuhal2205 deletedmom209 benimki kırık olmadığı halde bende öyle okudum 😂😂😂 tövbe yarabbim ne güldüm ya
EsraaDC Haticeee1 anca acile gidebilirim hastaneye, ama cok bekletiyolar 2-3 saat en az, o yuzden pazartesiyi beklemek daha iyi😅 fransadayim
muhteriz Bende aynı haftadayım ve antibiyotik kullanıyorum. Yan etkisi midir bilmiyorum ama göbeğim ve çevresi sanki çatlayacak gibi agrıyor gerginlik hissediyorum. Uyuyamıyorum bu yüzden. Klavon kullanıyorum
HulyaKrg Idarar yolu enfeksiyonu ted avisinde ishal normal.siskinlik icinde ben bol bol yagliyorum geciyor..