ebrucevik18 Kızlar ben normalde kıyafetleri ütülerken su haznesine çok az yumuşatıcı koyuyorum buharla beraber tamamen işliyor kokusu şimdi bebisin kıyafetlerini yıkadım yumuşatıcı kullanmadım hiç ütülerken kendi kıyafetlerimize yaptığım gibi yapsam zararı olur mu acaba güzel güzel koksun istiyor insan
Happy_001 ebrucevik18 yapm bozarsın canım onun yerıne sipreye koy yumastıcı su oyle sık yoksa utu bozulur
Deletedmom177227 ebrucevik18 bebek olunca allerji olasılığı yüksek tabii.. yeni doğum yapan annelere parfüm bile sıktırtmıyolar bebek meme reddi yapmasın bağ kurun diye
A_S_K ebrucevik18 Bebeğe yumuşatıcı kokusu iyi gelmez onu tıkar. Kendisi zaten mis gibi kokucak giyince o kıyafetler de bebek kokacaklar. Koymayın. Vücutları çok hassas dokunabilir tenine bile.. Yenidoğan bebeğiniz varken kokusuz rolon, parfümsüz gezmelere bile alışacaksınız. ☺️
ebrucevik18 A_S_K onlara zaten bulantilardan beri alıştım en hafifleri kokusuzlari kullanıyorum bebis zaten güzel kokar
Selver07 Bana da bunu birisi söyledi Kazanlı ütü bende ki yaptım ve o gündür hep yanık gibi koku geliyor ve gitmiyor sakın yapmayın yumuşatıcı felan koymayın yazık ütüye mahvediyor
ebrucevik18 Selver07 ben bi sorun yaşamadım çok şükür ama artık zaten istesem de yapamam bebeğin kıyafetine de değer kokusu
Toprak_hira59 ebrucevik18 ben spreye koyup utulerken kendi camasirlarimiza sıkıyorum ama bebeginkilere yapmadim cunku koku uzun sure kaliyor camasirda bebegin solunum sıkıntisi ws olursa nefes darligi yapar felan diye korktum
merakliblog Bebeler bizden daha hassas koku duyusuna sahip rahatsız olabilirler, bence bi 40 gün yapma sonra duruma göre bakarsın. Ben bi sene yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum açıkcası, annesi sensin fikir senin.
Toprak_hira59 ebrucevik18 yapmamanizi tavsiye ederim ama yinede sizin bilceginiz is saglicakla kavusun yavrunuza🙏🏻