Kızlar affnza sıgınıyorum. Çok ishalim karnıma da ağri yapiyor ama şöyle 3 gündür ishalim idrar yollarimda çok az enfeksiyon çıktığı için doktorum antibiyotik baslatti 2 3 günlük kullanım süresi kaldı zaten bitiyor o yüzden dayananıyım diyorum. Su içmeye özem gösteriyorum. Antibiyotik ishal yapar mi? Su gibi ishalim yaa. Her ufak şeydede doktora yazmak istemiyorum. Normal mi szce bu durum? Antibiyotik kullanımına baglimidir