Benim de 30 küsür haftalarda başlamıştı sarımsı kötü kokulu bir akıntı doktora muayeneye gittiğim zaman söyledim . Bana enfeksiyon vardır dedi her ihtimale karşı idrar kültürü de alalım dedi . Kültür sonucu mantar çıkmıştı , hormonlar vs den dolayı gebelikte oldukça fazla oluyor bu enfeksiyonlar . Tavsiyem doktoruna şikayetlerini mesaj atman olur fotoyu değil, ona göre bir yol izler . Geçmiş olsun bu arada ben fitil vs kullandım geçti şikayetlerim