Bifat1 Ne kadar zormuş isim bulmak 💕 2 isim koymak istiyorum 2. İsmi bala ama Bala’nın önüne isim bir türlü bulmadım yani bulduklarımda içime sinmedi 💕💕 Berra Bala diye düşündüm hevesimi kırdılar Dalga geçerler diye 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ahsendsl Bifat1 Berra ismini kızım olursa koymak için araştırmıştım, çok hoş görülen isimlerden değilmiş sanırım. Bir araştırın isterseniz. Şöyle okumuştum diye hatırlıyorum: Peygamber efendimiz zamanında bazı isimleri değiştirmiş, bu da onlardan biriymiş.
Bifat1 Polenpolen52 not ettim teşekkürler güzel isimler 💕 ama Serra da aynı şekilde Berra gibi 🤦🏼♀️😞
Minikcikkkkk Polenpolen52 ilk defa kızımın ismini birinin yazdığını görüyorum her söylediğim kişi bu ne demek diyor ama tabi benim kızımın adı Arapçada ki “bükre”
Bifat1 Ahsendsl evet öyle bir şey olumuştum ama net bi bilgi bulmadım 💕💕 zaten koymayacağım galiba o ismi
Bifat1 RasimEfemoms eşimle üniversitede tanıştık 💕 Bilecik şeyh edebali Üniversitesinde 💕 Bala da Şeyh Edebali’nin kızının adı 💕 o şekilde koymak istedik 💕💕 Kayınvalidem de istiyor onu da kırmak istemedim 💕 ama öncesine isim bulamıyoruuum😞
RasimEfemoms Bifat1 yaa duyduğum en mantıklı en anlamlı isim. Sizin için çok farklı. Laçin bala Lalezar bala Rabia bala İclal bala
Minikcikkkkk Polenpolen52 ya çok güzel benimde kızım 17 aylık Mihrimah Bükre şimdi Allah nasip ederse 3hafta sonra bir kızım daha doğucak
Brvndkm Ben iki kayıptan sonra yine 6+4 hamileyim rabbim nasip ederse bebişimi sağlıklı kucağıma alırsam mihran ada koymak istiyorum
habibedogan Bifat1 Canim sen bilirsin ama sevmiş de olabilirsin bisey diyemem bala ismi kulaga tuhaf geliyo baska isim koyma sansin yokmu