Fatmaens34 benim 30 haftadan sonra geri kalmış 3 hafta geride dedi kol ve bacak için. Geçen kontrolde 2 ye düşmüştü. Her ihtimale karşı perinatolog bi görsün dedi bu hafta gidicez bakalım. Detaylı ultrason ve 2 li testte bi şey çıkmadıysa çok önemsemeyin 2 hafta 1 hafta geriliği diyolar. Bebek büyürken orantılı bir şekilde büyümüyormuş sanırım 🤷🏻♀️ Kimiside doktorların ölçümlerinin bazen hatalı olabileceği kanaatinde. +2-2 hafta geri veya ileri normal kabul edenler de var . 😂 yani canını sıkma bu doktorlar huzurlu hamilelik geçirmemize karşılar