Hicran_p 37+2 haftalık hamileyim ilk gebeliğim hiçbir bilgim yok. Bugün belli aralıklarla 2 kez sıvı geldi çamaşırım ıslaktı öyle çok değil ama az az ara ara 2 kere geldi sizce suyum mu geliyor şeffaf su gibiydi ne yapmam lazım bilgisi olan var mı acaba🤔
Ayselplt Hicran_p valla canım benimde aynı şekilde oldu bu sabah iç çamaşırim ıslandı gittim baktım wc de İslakti ve benim ikinci gebeliğim hiç böyle olmamıştım.
Umudayolculuk36 Hicran_p benimde öyle son aylarda normal diye okudum ben internette doktoruma sormayı unuttum
nisaninannesi2 Hicran_p İlk gebeliğimde benzer şeyler yaşamıştım. Turnusol kağıdı kullanmıştım kağıdın rengine göre akıntı mı yoksa su mu anlaşılıyor.
Sevgi_123 Hicran_p istemsizce geliyorsa büyük ihtimalle suyunuzdur akarken tutmaya çalışın tutabiliyosaniz şu değildir
budak23 Son ayda öyle olması normal diye okumuştum bir yerde doğum öncesi 1 1,5 litre olan su son ayda 300 350ml ye düşüyor bu da bazı anne adaylarında sızma yapabiliyormus. ⭐🤰🤱