oguzweannesi canım şuan 33 haftaligim 20. Haftadan beri magnezyum kullanıyorum sürekli devam eden ağrılarım var hatta şuan bile var ama öyle yada böyle geciyo zaman kafaya takınca daha kötü olunuyo onu anladım akışına bıraktım Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲