Selingg cAnım illa ki agrı oluyor ama uyuşukluk hemen geçmiyor tabi birkaç saat uyanık oluyorsun ama hiç agrı faln hissetmiyorsun sonra yavaş yavaş uyuşukluk geçince ağrılar biraz yavaştan başlıyor o sırada sana agrı kesici yaparlar ama tabiki de dayanılmayacak gibi degil rahat olun her doğum zor ama bana göre normal mi sezaryen mi tabiki de canlı canlı normalın o acısını çekeceğime sezaryeni tercih ederim😄