Kızlar bi sorum olacaktı adetime 6 gün var dün aşırı şekilde karın şişliği yoğun gaz kabızlık vardı bugün ise sol yönlü kasık hassasiyetim var hassasiyet derken baskı var yani kabız değilim bugün ama bi gaz var kabızlık olsa karnımın heryeri şiş ve baskı oluşur ama bugün solda baskı var onun dışında başka bişeyim yok akıntım dün çok yoğundu bugün ise az yok denecek kadar az göğsümde sadece elimle dokunduğum zaman hassasiyet var ama rahatsız edecek kadar DEĞİL bu durumu yaşayanınız var mı