24.Haftamda olmustum 13 mm ile ameliyatı, suan 29+1 haftaya geldik şükür dün kontrolüm vardı bebişte iyi cok sükür 41 cm 1393 gram olmuş alttan dikişimide kontrol etti açılma vs yok bu bizi dört bes hafta daha götürür dedi ama bakalım hayırlısı artık. Ayın 30una tekrar randevu verdi. Herşeyi erkenden tamamladım sadece hastane cantamı hazırlamam kaldı 🤗 sizde son durumlar nedir ?