Dilarabozdemir Öncelikle folik asit kullanmalısın. Ben doktor kontrolünü beklemeden gidip eczaneden aldım. Doktor iyi ki almışsın dedi. Sende hemen al ve başla. Doktora gittiğinde sana bir kaç ilaç daha verecek eğer gerekli görürse. Benim tiroidlerim az çalışıyor diye verdi hala kullanıyorum. Gerekli testleri yapar. Çiğ et yeme. Sucuk,sosis gibi şeyler. Paketli gıdalar yememek lazım ama ben hala yiyorum açıkçası 21+0 ım şu an. Her sabah yumurta ve peynirini eksik etme. Günde mutlaka öğlen ya tavuk ya balık ya köfte ye. Ara öğünlerini ihmal etme. Kefir, kuruyemiş vs.