Ser_ Kızlar sordum ama tekrar soruyorum sarı ve kenarı sulu akıntı gelmesi normal mi yaşayanlar var mı 26+1 haftalığız burda okuyorum bazıları amniyon sıvısı olabilir diyorlar ama korkmaya başladım öyle midir acaba
Ceysii01 Ser_ benimde basindan beri hep var sarı sulu veya sümüksü sari seklinde özellikle hareketlenince oluyo normal
Ser_ Ceysii01 yaaaa çok teşekkür ederimm sıvı olabilir deniyor korkuyorum açıkcası sürekli doktorada gitmek istemiyorum artık çok evham yapıyosun diyorlar o yüzden sorayım dedim
Ceysii01 Ser_ ben ikiz oldu icin surekli gidiorum tedirgin olup hersey yolunda oluyo akinti normal zamanda bile olan bisey sonucta