Asrinbaby Kızlar 40+3 olduk arada böyle karnıma bir ağrı saplaniyor ve sertleşiyor karnim canim açıyor fakat devamı yok. Nişan yok su yok 🙄 herşeyi normal dedi doktorum bende normal doğum istediğim için bekliyorum. Bebebgimin kilo alımı devam ediyor en son 4.100 gr dedi inanmiyorum aslında 3900 falandir yanılma payı çünkü karnım baya küçük yani. Ve beyaz beyaz camasirima sürekli alıntı geliyor enfeksiyon vardı önceden ilaç kullandım geçmiş olması lazim acaba hala enfeksiyon mu var ondan mi sancim var? Ve artik sürekli doğmadı mi sorularından biktimmm 😡 acaba normali beklemesem mi diyorum bi yandan da bu kadar bekledim az daha beklerim diyorum.
HlyaZengin Bence beklemeye devam et canım, bi sorun çıkmadığı takdirde tabiki.. Milletin lafına bakma bebeğin keyfi iyi demekki ☺️ 2 güne kalmaz doğurursun en güzeli en sağlıklısı normal doğum sağlıkla kucağına al inşallah 🤗
Asrinbaby HlyaZengin ahh keşke 😢 sancim var ama düzensiz nst de cikmiyo bazen hiç. Acaba p.tesi fitille baslatsak mi doğumu. Kilo aldıkça ikimiz icin de zor olacak. Sezaryen korkusu benim psikolojimi bozdu resmen. Aslında dayanıklı biriydim ama nedense kötüyüm bu ara.
Mrvesn 39+4 teyim bende de hiç belirti yok maalesef. Ama bu kadar beklemişken az daha bekleyelim derim. Sezeryan olacak olsak şimdiye çoktan almıştık zaten bebişlerimizi kucağımıza.. Sabrın sonu selamet ☺️☺️
Asrinbaby Mrvesn evet kuzum ama 4 kilonun üzerinde biraz sorun yaşanabilir dikiş fazla olursa sezaryenden farkı kalmıyor aslında 😢 ben inan hic iyi değilim yaa bekledikçe kilo aliyo
NurenMahmutakrlkknt Asrinbaby Rabbim inşallah kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin baya zamanın gelmiş Sitresli olmanda gayet doğal . Güzel haberlerini bekliyoruz inşallah
EsraCilgin Bende 40+2 hastanede yatırdılar bugün gözetim amaçlı benimde ne açılmam var ne su ne nişan muhtemelen suni deneyecekler olmadı sezeryanaalacaklar benide dua edin kızlar olurmu inşallah hayırlsııyla normal yapıp alırım yavrumu kucağıma Allah hepimizin yardımcısı olsun💕
Asrinbaby EsraCilgin amin cnm insallah 🙏 bende beklemek çok istiyorum ama bekledikçe kilo alması beni tedirgin ediyor. Sezaryenden çok korkuyorum ama sanirim mecbur kalacağım.bu kilo ile asagada çok fazla dikiş olabilir 😢😢 Allahım sen kolaylık ver
Sevcankarabasoglu 41 haftalık oldum hic bir belirti yok daha çarşamba günü hastaneye gittim doktor kanala girmediğini söyledi hala bekliyoruz salı günü yatış yapıcaz normal dogum bekliyoruz suni sancı ile bence biraz daha bekle bu kadar bekledik
Asrinbaby Sevcankarabasoglu kaç kiloymuş cnm ? Ya belirti olsa doguracam ama gün geçtikçe bu bebisler şişiyor. Normal.dogum bizleri mahvedebilir 😢