Bugün son kez içeceğim 34 haftalığım doktorum artık bırakabilirsin dedi. Ama faktör genimde pıhtılaşmam var korkuyorum da bir yandan. Tabi ki şifa Allahtan zaten ilaçlar birer vesile onun bilincindeyim hamdolsun ama annelik psikolojisi işte bu haftaya kadar gelmişken bundan sonra ya bişey olursa diye korkmadan edemiyorum kızlar 😔 coraspini bıraktıktan sonra dikkat etmem gereken bişey var mı? Sizler nasıl yaptınız? Bir sorun yaşadınız mı?