Gurbetcicegi Kızlar cuma günü kalp atışı duyduk dün koyu kahve lekem geldi bir damla şeklinde progestan başla dedi doktorum hemen aldım başladım ama korkuyorum düşük tehlikesi midir doktorum bi açıklama yapmadı 🥺
HeyMommy Kanın miktarı koyu kırmızı ve pıhtılı olursa hiç beklemeden direk doktora git. Bir damla ve kahverengi diyosun o yerleşme kanaması olabilir. Ağır kaldırma bol su tüket ani hareketler yapma. İnşallah sağ sağlim kucağına alırsın 🙏🏼
Buse-5 Benimde o haftalarda öyle oldu. dr bana o gelen eski kan, Çok yoğun kırmızı kanama olmadığı sürece sıkıntı yok demişti. Yerleşme kanaması da olabiliyor