7 haftalık gebeyim. İlk öğrendiğimde 5. Haftamda başka bir doktora gitmiştim ultrasondan bebeği gördü. 7 haftalık oldum başka bir doktora gittim ultrasonda göremedi ve alttan muayene etti. Haftaya bir daha çağırdı. Böyle bir durumu yaşayan var mı kızlar ? Bu gittiğimde gene mi alttan muayene eder?