mervebicakci Merhabalar, İlk aylarda sizin de çok sancınız oldu mu?7 haftalık bir hamileliğim var ve her sabah uyandığımda sancım oluyor.Normal midir?
MucizemE mervebicakci canım benim de 6+1 deyim sabahları kasık ağrım oluyor gün içinde de doktoruma sordum bugün normal gibi bol sıvı tüket istirat et dedi