Serifebicer Selam kızlar. Cuma günü kismetse spinal sezeryanla doğumum olacak. Ama 2 gündür bademciklerim sis davul gibi yutkunamiyorum yeyip içemiyorum. Nasıl doğum yapicam bu halde bilmiyorum. Var mi önerisi olan bana
Didemmmmm Serifebicer canım çok geçmiş olsun. Taze zencefilli ya da kekikli ballı limonlu su yap . Çok iyi geliyor. Bol bol su iç ve dinlen . İnşallah en kısa zamanda iyileşir Bebeğine sağlıkla kavuşursun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻