Aidabagiroffa benimde 10 gün oldu yaptıralı ikiz gebelik. Aslında ikizlerde pek önermiyorlarmış ama açılmam olduğu için acil mecburen yapıldı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama sürekli yatmam gerekiyormuş bundan sonraki süreçte. Birde açılma olduğundan kese görünüyordu çok uca atabildik dikişi dedi şimdi ikinciye dikiş atalım diyor doktor ben hala karar veremedim 😔