4+5 te çok minik bir kese görmüştük 3 hafta sonra yani dün 7+5 te kese büyümüş bebek ve yolk sac var dedi ama o kadar minikki bebeği ölçüm yapmadı keseyi ölçtü 5+6 çıktı kalp atışı yok haftaya tekrar çağırdı umut var mı sizce 😔 diğer gebeliğim geç döllenmeydi fakat onda 4 haftalıkken kese fln görmemiştim hiç bunda gördüğümüz için geç döllenme olduğunu düşünmüyordum içime hüzün düştü duyduğumdan beri 😔