Ceydacetin Dünde gecede sordum ama özellikle Diyarbakır ve çevresinde sezeryana eş alan bildiğiniz hastahane var mı
Happy_001 Ceydacetin dewlette es almıyorlar bıldıgi kadar butun hastane ozel alır ams cogu devlet almıyor arayıp sorman daha mantıklı
Aag06 2 kere actin bu postu cevap yok bence bilgisi olan birisi yok tek tek hastaneleri arayip bilgi almalisin
Ceydacetin Aag06 diğerini gece 3 te açmıştım gören olmamıştır büyük ihtimal bu sefer yeterince dönüş oldu en son çare hepsini tek tek arıcam ama telefonda düzgün bilgi vermiyorlar
Ceydacetin Mevaninannesiii batıda daha fazla canım yine ben Antalya’da eşimi doğuma aldılar özelde batmanda hiç biri kabul etmiyor şuan civar illerdede bulamadım
Ezgihnm Happy_001 Muayeneye bile almadılar doğuda eşimi. İstanbul’a geldikten bebisi anca görebildi eşim
Petyynut Şu an batıda da çoğu hastene pandemi koşullarından dolayı eşi almıyor ameliyathaneye alanlar var ama hepsi değil
Ceydacetin Petyynut öyle ama işte riskli gebelik benimki yol çok uzun bişey olucak diye korkıyorum ama hayırlısı artık 🤗
Ceydacetin Ezgihnm gerçekten çok fark oluyor buradada yok çocuk almıyorlar eşim oğlumuza bakcaz diye giremiyor , özelde bile içeri 3 kişi alıyorlar bende antalya ya gidicem gibi