Hayallerim95 yok cnm ya aksine uyrailmadi düşün biri 13 mm biri 8.5 mm istenilen yumurta şuanda yok gerekirse bant kullanıcaz dedi ama beş gün sonra muayene cagardi tekrar orda belli olur beş gün sonra ne kadar büyüdüğü heralde benm pgtden gelen sağlıklı embriyo var cnm doğal yolla tüp bebekde denedik tutmadı bı kerede hormon larinboyke uyardık oda tutmadı ama doktor şuanda tekrar sağlıklı gelen embriyoyu hormon uyariciyla denem istiyor işini titizle yapıyor şişli hastanem bu arada gerekirse iptal ederim bu ay embriyomuz degei tek sağlıklı embriyo diyor