53rye merhaba canım kavuştum çok şükür bwnim ki sancılı geçti biraz anlatıp seni etkilemek istemem ama baya sancılı oldu ama doktorumla alakalı hiç bir sıkıntı çıkmadı çok şükür hep destekleyici oldu hep şefkatli davrandı dediğim gibi herkesin doğumu farklı oluyor benimde çok sancılı oldu normal diye gidip 9 saat sancı çektikten sonra sezeryan oldum kısmet anlatıp sizide etkilemek istemem o yüzden umarım siz hiç doğumunuzu anlamazsınız bile ama yavruma kavuşmanın mutluluğu huzuru var annelik bambaşka bir şeymiş rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah