Ben bütün tahlillerimi, sonuçlarımı, ultrasonlarımı dosyaladım. Doktorunuzu değiştirmek isterseniz elinizde hazır olsun. Ben de ilk iki muayene için başka doktora gitmiştim. 3.muayenenden itibaren kendi doktoruma gidiyorum. Giderken de tüm tahlil sonuçlarımı götürdüm kendisine. Memnun değilseniz baştan değiştirmek en iyisi. Ben 23.haftamdayım, şu an bile memnun olmadığım bir durum olursa değiştiririm.